Verzenden & retourneren
Levering via Post.NL
Inner Vitamins werkt samen met Post.NL. Samen streven wij ernaar jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Wij streven ernaar om bestellingen binnen 2 werkdagen te leveren. Bekijk de actuele status van jouw bestelling op de Mijn account pagina.
Ben je niet thuis op het moment van bezorging, dan probeert Post.NL het de volgende dag nogmaals af te leveren. Lukt dit niet, dan is het pakket de volgende dag af te halen bij het afhaalkantoor. Post.NL laat een bericht achter in jouw brievenbus waarop staat waar je de zending kunt afhalen. Het pakket blijft hier drie weken liggen.
Indien je een Track&Trace code wilt ontvangen, kan je een mail sturen naar [email protected]
Tip! Ben je niet vaak thuis? Laat het pakket dan op jouw werk, bij familie of kennissen afleveren. Geef bij het afrekenen een ander aflever- of bezorgadres op.
Verpakking
Alle producten worden verzonden in een luchtkussenenvelop of een kartonnen doos met retourstrip. Op deze wijze proberen we mogelijke schade aan jouw bestelling te voorkomen. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn gegaan met jouw bestelling tijdens de verzending dan horen wij dit graag. Je kunt ons bereiken door gebruik te maken van onze contactgegevens.
Verzendkosten
Nederland: 0-10 kg: € 3,50 10-30 kg: € 13,25
Vanaf € 45 hanteren wij gratis verzending in Nederland
Europa: 0-20 kg: € 13,50 20-50 kg: € 19,50
Vanaf € 150 gratis verzending in Europa
Wereldwijd: 0-20 kg: € 24,30 20-50 kg: € 34,30
Vanaf € 1000 gratis verzending wereldwijd
Vertraagde levering
Wij streven ernaar bestellingen binnen de aangegeven levertijd te bezorgen. Wanneer een levering vertraagd is, proberen wij jou hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen. Check de actuele status van jouw bestelling in jouw account.
Niet leverbare artikelen
Wij streven ernaar alle bestelde artikelen te leveren. Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan word je hier per e-mail of per telefoon over op de hoogte gesteld. Wij storten het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen terug naar jouw bankrekening.
Ruil- en retourvoorwaarden
Voor het ruilen en retourneren van bestellingen gelden de volgende voorwaarden:
- Je hebt 14 dagen bedenktijd, vanaf ontvangst van het product, om van de aankoop af te zien. Vervolgens heb je nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk terug te sturen.
- Het artikel is compleet, niet gebruikt, gedragen of beschadigd. Mocht het product incompleet, gebruikt of beschadigd zijn, dan kunnen wij een eventuele waardevermindering bij jou in rekening brengen. - Sommige producten, bijvoorbeeld voedingssupplementen, kunnen om redenen van gezondheidsbescherming niet meer geretourneerd worden wanneer de verzegeling na levering is verbroken.
Kijk voor meer informatie op https://www.innervitamins.nl/service/herroepingsrecht/
Terugsturen naar het retouradres
Stuur jouw bestelling terug naar ons retouradres en vermeld jouw bankgegevens. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroeping. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd.
Retouradres:
Inner Vitamins
Vissersweg 1, 4306 NS Nieuwerkerk
Ruilen en retourneren per post:
- Geef duidelijk aan wat je wilt ruilen en/of retourneren
- Wat is de reden voor retour? (niet verplicht)
- Vermeld het retouradres op het pakket
- Voeg de artikelen samen met de pakbon in het pakket
- Frankeer het pakket voldoende
t.a.v. Inner Vitamins
Vissersweg 1, 4306 NS Nieuwerkerk
Voor vragen over ruilen en/of retourneren kan je contact opnemen met onze klantenservice via 0111-451034 of per mail [email protected]
Klachten over artikelen
Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen of heb je een klacht over de dienstverlening, dan verzoeken wij je vriendelijk om dit binnen 14 dagen na ontvangst te melden bij onze klantenservice. Verkeerd verstuurde of beschadigde artikelen kunnen geretourneerd worden naar ons retouradres.
Heb je een andere klacht? Meld dit dan zo snel mogelijk bij onze klantenservice. Je kunt jouw klacht per mail ([email protected]) of telefonisch (0111-451034) indienen. Jouw klacht wordt binnen 7 werkdagen inhoudelijk met jou behandeld. Je krijgt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. We sturen je hier per e-mail een bevestiging van. Wij zullen samen met jou tot een gepaste oplossing komen.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).